تقدیر از آیت الله العظمی سبحانی تبریزی

 

عمید‌الأمه و حصن الشیعه، علامه‌ی ذوفنون، شیخنا الاستاد

آیت‌الله العظمی سبحانی تبریزی – دام ظله‌الوارف

سلام‌علیکم بما صبرتم فنعم عقبی‌ الدار

فروتنانه برسم ادبگزاری از سوی خویش و همه‌ی ارادتمندانتان در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی، افزون بر نیم قرن جهاد و اجتهاد صائب و ثمربخش آن فقیه فطن و متکلّم متبحر را در راستای بسط و بالندگی فقاهت و فکرت، و حراست و صیانت از میراث نبوی (ص) و معرفت علوی (ع) پاس می‌دارم.

اکنون دهه‌هاست که نام فرخنده‌ی حضرت مستطاب‌عالی در ذهن نسل نخبه‌ی ما معنویت و معرفت را تداعی می‌کند و هر کنج و کناره‌ی محیط حوزه و دانشگاه به مکتوبی گرانسنگ از مواهب ذهن ذکاء و خامه‌ی خرم آن دانشمند دردمند مزین است، و اینک این پروردگان مدرس و محضر مستطاب شمایند که مسنددار کرسی‌های تدریس و تحقیق علوم اسلامی در عمده‌ی مراکز علمی ایران الهی‌اند.

شکرانه را، ضمن قدرشناسی آن وجود ذی‌جود، از بارگاه بلند باری سلامت و سعادت آن استاد سترگ و مربی بزرگ، استدامه‌ی توفیق خوشه‌چینی از خرمن خزان‌ناشناس محضرتان را برای همه‌ی تشنگان و شیفتگان اندیشه و آگاهی مسألت می‌کنم و امید می‌برم سالیان دراز حوزه‌های مبارکه‌ی شیعه، خاصه عاصمه‌ی فکر و فرهنگ اهل بیت (سلام‌الله علیهم اجمعین) قم شریف
– صانها الله عن الحدثان – در سایه‌سار برکت آثار حضور باهرالنور آن فرید عصر، طریق تکامل و تحول بسپارد و طریقت تعالی بپیماید. ایدون باد.

اقل‌الطلاب – علی‌اکبر رشاد

 

دیدگاهتان را بنویسید