پیام تسلیت آیت الله رشاد بمناسبت رحلت آیت الله حاج سیدمحمدحسین میرسجادی

پیام تسلیت آیت الله رشاد بمناسبت رحلت آیت الله حاج سیدمحمدحسین میرسجادی

با ارتحال این فقیه زبده، حوزه‌ی تهران، اسطوانهی استواری را از دست داد .
در پی ارتحال استاد برجسته‌ی حوزهی علمیهی تهران، عالم صمدانی و فقیه ربانی، مرحوم آیت الله حاج سیدمحمدحسین میرسجادی (طاب ثراه) پیام تسلیتی از سوی آیت الله علی اکبر رشاد، ریاست شورای حوزه‌های علمیه استان تهران صادر شد.
متن این پیام به شرح زیر است:
إنا لله وإنا الیه راجعون
با تاسف و تاثر عمیق مطلع شدیم استاد برجسته‌ی حوزهی علمیهی تهران، عالم صمدانی و فقیه ربانی، مرحوم آیت الله حاج سیدمحمدحسین میرسجادی (طاب ثراه) دار فانی را وداع گفته¬اند. ایشان که از تلامذه¬ی فقهای عظام آیت الله خوئی، آیت‌الله سید محمود شاهرودى و آیت‌الله شیخ باقر زنجانى، و میراثدار جد بزرگوارشان سیدابوالحسن اصفهانی (قدهم) بشمار میرفتند، سراسر عمر پربرکت خویش را، سخاوتمندانه صرف تزکیهی نفوس و ارائه‌ی خدمات علمی و دینی به جامعه‌ی ایمانی پایتخت و تدریس سطوح عالی و خارج فقه و اصول و تربیت طلاب در مدارس علمیه تهران نمودند.
با ارتحال این فقیه زبده، حوزه‌ی تهران، اسطوانهی استوار دیگری را از دست میدهد که رخنه‌ای در بنیه و بنیاد آن قلمداد می‌شود و این خلأ بزودی جبران نخواهد گشت.
بندهی کمترین به عنوان خادم حوزهی عریق و عظیم تهران، این واقعه‌‌ی مولمه را از سوی خود، شورا و مرکز مدیریت، به محضر شریف صاحب اصلی حوزه‌ها، حضرت بقیت الله (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب و دیگر مراجع عظام (دامت برکاتهم)، ارگان حوزه‌ی علمیه تهران، شاگردان و فرزندان سوگمند آن بزرگوار، خاصه یادگار گرانقدرش حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی میرسجادی تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای آن فقید سعید، غفران و حشر با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان آن فقید راحل صبر و سلامت، مسئلت می¬دارم.
علی¬اکبر رشاد
رییس شورای حوزه¬های علمیه¬ی استان تهران
۹، ۷، ۱۳۹۹

دیدگاهتان را بنویسید