آیین تکریم و معارفه روسای حوزه هنری با حضور‌ آیت الله رشاد برگزار شد

آیین تکریم و معارفه روسای حوزه هنری با حضور‌ آیت الله رشاد برگزار شد

آیین تکریم و معارفه روسای جدید و سابق حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی صبح یکشنبه ۸ تیرماه با حضور چهره های علمی و فرهنگی برگزار شد.

آیت‌الله علی اکبر رشاد، رییس و موسس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم گفت: حوزه هنری برای من یکی از خاطره‌انگیزترین نهادهای شبکه فکری و عملی انقلاب اسلامی است. زمانی که جوان بودم به اینجا رفت‌وآمد داشته و با اصحاب اندیشه و هنر مراوده می‌کردم و امروز در جلسه تکریم مدیری مخلص هستم و معارفه مدیر جوانی که از نمادهای رویش نسل سوم انقلاب است.

وی در ادامه عنوان کرد: آقایان مؤمنی شریف و دادمان شبیه به هم هستند؛ هر دو سابقه طلبگی دارند و از نخبه‌ها بودند و هستند. مؤمنی شریف به نسل دوم انقلاب تعلق دارد و دادمان به نسل سوم البته مزین به شرف فرزندی شهید نیز است. آقای دادمان خوش‌فکر و آشنا با مباحث دینی است و عنصری شجاع در جذب و بازماندهی نیرو است. از همه اهالی حوزه هنری تقاضا دارم برای تولید و صورت‌بندی هنر انقلاب، با ایشان همکاری کنند. ایشان وظیفه دارد مؤلفه‌های بیرونی و سازمانی حوزه هنری به ویژه در دهه ۶۰ را تدوین کند و حوزه علمیه تهران حاضر به مشاوره با حوزه هنری است.

دیدگاهتان را بنویسید