پیام تسلیت آیت الله رشاد به مناسبت ارتحال آیت الله سیدجواد علم الهدی

پیام تسلیت آیت الله رشاد به مناسبت ارتحال آیت الله سیدجواد علم الهدی

پیام تسلیت آیت الله رشاد به مناسبت ارتحال آیت الله سیدجواد علم الهدی:
سالیان متمادی، محضر او مجمع طلاب فاضل جویای معرفت بود.
در پی ارتحال تولیت مدرسه علمیه امام القائم (عج) تهران، حضرت آیت الله سیدجواد علم الهدی (ره)، پیام تسلیتی از سوی حضرت آیت الله رشاد رییس شورای حوزه¬های علمیه تهران منتشر شد.
متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون.
ارتحال عالم مجاهد، مدرس پیشکسوت دروس خارج فقه و اصول حوزه‌ی علمیه تهران، و موسس مدرسه علمیه امام القائم (عج) تهران، حضرت آیت الله سیدجواد علم الهدی (قدّس الله رمسه) موجب تاسف و تاثر گردید.
این شخصیت جلیل القدر که از تلامذه‌ی آیت الله العظمی بروجردی (قدّه) و حضرت امام خمینی (رضوان الله و سلامه علیه) بشمار می‌رفت، سالیان متمادی کرسی درس خارج فقهش دائر و محضرش مجمع طلاب فاضل جویای معرفت بود. این روحانی مردمی، عمر گرانمایه¬‌ی خویش را یکسره در خدمت به اسلام، ترویج مکتب اهل بیت (سلام الله علیهم اجمعین) حمایت از انقلاب اسلامی و تربیت جوانان سپری کرد، و از حاصل بیان و بنان او آثار فقهی و اصولی ارزشمندی یادگار ماند. بلاریب این خدمات گرانبار ذخیره¬ی ارزشمندی برای او در « یَوْمَ لا یَنْفَعُ مالٌ وَ لا بَنُوْنَ » خواهد بود؛ طوبی له و حسن مآب.
این¬جانب از سوی خویش، و ارکان حوزه¬های علمیه¬ی استان تهران، این ضایعه‌ی مولمه را، به حضرت بقیت الله (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) خاندان بزرگ علم الهدی، خاصه اخوان بزرگوار و فرزندان برومند، و نیز شاگردان و دوستداران این روحانی خدوم و خلیق تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای آن فقید سعید حشر با اجداد طاهرینش و اولیاء الهی، و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم، صبر و اجر مسئلت دارم. غفر الله له و لنا و اسکنه فسیح جنانه.
علی¬اکبر رشاد
۳۰/۵/۱۳۹۹ مطابق سی‌ام ذی‌الحجه ۱۴۴۱

دیدگاهتان را بنویسید