او با شجاعت ستودنی از مبانی انقلاب و مواضع اصولی نظام دفاع کرد

او با شجاعت ستودنی از مبانی انقلاب و مواضع اصولی نظام دفاع کرد

آیت الله رشاد در پیام تسلیت بمناسبت فوت حجت الاسلام روح الله حسینیان:
او با شجاعت ستودنی از مبانی انقلاب و مواضع اصولی نظام دفاع کرد.
آیت الله رشاد تاکید کرده است: آن روحانی جلیل القدر که عمر سراسر تلاش و جهاد خویش را به مبارزه با ظلم و ظلمت ستمشاهی و و دفاع از نظام و انقلاب سپری کرد.
متن پیام بشرح زیر است:
انّا لله و انّا الیه راجعون
خبر ارتحال روحانی مجاهد، انقلابی شجاع، حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ روح الله حسینیان (قدّس سرّه)، موجب تالّم و تأسف گردید.
آن روحانی جلیل القدر که عمر سراسر تلاش و جهاد خویش را پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به مبارزه با ظلم و ظلمت ستمشاهی سپری کرد، و بعد از پیروزی انقلاب نیز با تصدی مسؤولیت‌های مختلف خدمات شایانی به نظام اسلامی ارائه نمود و با قوت و شجاعت ستودنی از مبانی انقلاب و مواضع اصولی نظام دفاع کرد. مدیریت مسؤولانه‌ی مرکز اسناد انقلاب اسلامی و تولید ارزشمند فراوان در زمینه‌ی ثبت و تبیین تاریخ انقلاب اسلامی از جمله خدمات علمی و حسنات ماندگار آن عالم دردمند قلمداد می‌شود.
این‌جانب این ضایعه‌ی مولمه را، به محضر مبارک حضرت بقیّه الله (ارواحنا له الفداء) و رهبر فرزانه¬ی انقلاب اسلامی (دام ظلّه)، و دوستان و دوستداران آن فاضل خدوم و بازماندگان سوگوارش، تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای او رفعت رتبت و حشر با سیدالاحرار و الشهداء حسین بن علی (علیه السلام)، و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت می¬کنم.

                                                           علی‌اکبر رشـاد
                                                            ۵، ۶، ۱۳۹۹                             

دیدگاهتان را بنویسید