او سالهای متمادی، سر از پا نشناخته در در تعلیم طلاب و تربیت نفوس کوشید

او سالهای متمادی، سر از پا نشناخته در در تعلیم طلاب و تربیت نفوس کوشید

پیام تسلیت آیت الله رشاد بمناسبت رحلت استاد حجت الاسلام والمسلمین رجائی:
در پی ارتحال مدرس سطوح عالی حوزه علمیه امام رضای تهران، حجت الاسلام والمسلمین استاد رجائی، پیام تسلیتی از سوی آیت الله رشاد رییس شورای حوزه-های علمیه تهران و تولیت حوزه امام رضا (ع) منتشر شد. در این پیام تاکید شده است: این مربی متخلّق و دلسوز و بی ادعا عمر گرانمایه¬‌ی خویش را یکسره در مسیر ترویج مکتب اهل بیت (سلام الله علیهم اجمعین) و تربیت طلاب جوان صرف و سپری کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لِلّه و إنّا إلیه راجعون
خبر ارتحال روحانی زاهد و مدرس فاضل سطوح عالی حوزه‌ی علمیه‌ی امام رضا (ع)، حضرت حجت الاسلام والمسلمین استاد سعید رجائی اربابی (قدّس سرّه) را همراه با تاسف شدید و اندوه عمیق دریافت کردم.
این مربی متخلّق و دلسوز و بی ادعا عمر گرانمایه¬‌ی خویش را یکسره در مسیر ترویج مکتب اهل بیت (سلام الله علیهم اجمعین) و تربیت طلاب جوان صرف و سپری کرد، او که از اساتید فاضل حوزه‌ی عریق پایتخت قلمداد می‌شد، سالهای متمادی، سر از پا نشناخته و بی هیچ توقعی در تعلیم طلاب و تربیت نفوس کوشید. بلاریب این خدمات شایان و نمایان، ذخیره¬ی ارزشمندی برای او در «یوم لایَنفَعُ مالٌ و لابَنُون» خواهد بود؛ طوبی له و حسن مآب.
این¬جانب از سوی خویش، مدیران، اساتید و طلاب حوزه‌ی علمیه‌ی امام رضا (ع)، این ضایعه‌ی مولمه را، به شاگردان و ارادتمندان و بستگان سوگمند، خاصه همسر و فرزندان برومند آن راحل رستگار، تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای آن فقید سعید رفعت رتبت و حشر با اولیای الهی، و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم، صبر و اجر مسئلت دارم.
علی¬اکبر رشاد
۲۱/۱/۱۳۹۹

دیدگاهتان را بنویسید